2008-11-13

What's wrong with me?

Den senaste veckan har mitt omedvetna haft ovanan att snöa in sig på gamla svenska poplåtar ala Anders Glenmark, Staffan Hellstrand eller dylikt. Varje morgon efter att jag har vaknat har jag en ny pinsam truddelutt i huvudet. Det började i måndags med Lilla Fågel Blå och har fortsatt hela veckan med Hon Har Blommor I Sitt Hår, Upp Över Mina Öron och nu senast Om med Niklas Strömstedt. Det hela slutar med att jag tvingas söka upp låtarna på YouTube för kunna spela dom ur huvudet.

Hjälp.

Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta?

/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

några vändor av "orups bästa" gör susen. dessutom fantastisk pop när den är som bäst!

la vie sportive sa...

Det ska också avslöjas att min gode vän och kollega har lyssnat på Lasse Holms Canneloni Macaroni väldigt Peter Griffin-mycket de senaste veckorna. Och det var jag som gav honom sjukdomen, haha!

/K