2008-10-18

Rugby

Jag har fullständigt förälskat mig i Ralph Lauren Rugby linjen. Den lanserades 2004 och är nu väldigt uppdaterad. Dessvärre är det ett distansförhållande då de endast har butiker i USA samt en butik på nätet. Jag har lite svårt för e-shopping när det kommer till kläder. Jag vill nämligen kunna sensuellt smeka tyget och ha plagget på mig innan jag köper det.

Kan ingen be Ralph öppna en butik här i Stockholm? Det finns verkligen en publik för deras kläder. Vem vill inte se ut som en internatelev från 30-talet liksom? Linjen innehåller mycket av de typiska höstmaterialen som manchester och tweed och är väldigt anglofil.

Stiligt att hålla värmen i duffel.
Fantastisk rundhalsad tröja med klassiska tygförstärkningar på armbågarna.

Sjalkrage är det nya svarta.

Dressat med svenskinspirerad fluga.


/K

Inga kommentarer: