2008-10-08

A Cross The Universe

Okey alla electro fans, nu är det spikat. Den 24 november kommer DVD'n med Justice och efter att ha tittat på teasern jag blir bara ännu mer förbannad på mig själv över att jag missade deras konsert i Stockholm i vintras. Någon som var där?

De har ännu en gång sammarbetat med Romain Gavra, regissiören bakom den kontroversiella videon till singeln Stress.

Justice debutalbum Cross har förresten seglat upp som en utav mina absoluta favoritskivor under senare år.

Justice, mest rock för pengarna just nu om ni frågar mig.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli riktigt intressant att se den här dvd:n. Missade tyvärr också spelningen i vintras men några polare var där. Galet bra säger de. Nåväl. Kommer förhoppningsvis hit fler gånger.

la vie sportive sa...

Räkna med att jag står längst fram nästa gång de är på besök. Vi ses där!