2009-10-05

Kent - Töntarna

Nu kan du lyssna på Kents nya singel Töntarna som släpptes i dag för nedladdning. Likt många av deras förstasinglar så är jag alltid lite avig till en början och denna har ett Familjen-groove jag inte riktigt är bekväm med just nu, jag har aldrig gillat Musik non stop t.ex.
Skam den som ger sig, Ingenting visade ju sig passa alldeles utmärkt på Tillbaka till samtiden.

Så häng dom högt
Så häng dom långsamt
Men häng dom högt
Jag kräver hämnd

En tidig morgon
Född till tönt

Så lägg dig ner och sov lillasyster
Bara lägg dig ner och bida din tid nu
Jag vet du vet vad som måste ske nu
Jag tror stenhårt på din plan

Häng dom högt
Häng dom högt

När du grät på festerna
Var jag aldrig bjuden in
Du föll isär inför gästerna
Jag byggde upp dig bit för bit igen

Bit för bit igen
Bit för bit igen

Så blev jag expert på att vänta själv
Man vänjer sig snabbt
Man väntar på någon

Glasögonormen reflekterar ljus
Skjutsar dig hem, villkorslöst
Bakom min cykel höll mig hårt som i kramp
Du landande hårt du var nog alltid sjuk


/K

Inga kommentarer: