2010-03-20

Slazenger Heritage

Jag skrev nyligen om din chans att bära en Noel Gallagher-jacka, nu har du i stället chansen att bära en likadan track top som en av segrarna i britpopfejden, nämligen Damon Albarn.

Brittiska sportmärket Slazenger ruskar nu liv i sitt legendariska märke med linjen Slazenger Heritage. Där återskapar de bl.a. denna klassiska jacka, liksom ger en ny generation chansen att bära deras cardigans, v-necks, pikétröjor etc.

Jag blev ganska förbryllad av denna nyhet då jag var säker på att det var en Fila Vintage som studsade förbi i Parklife-videon. När jag nu tagit en stillbild ser jag hur fel jag hade.



Med det nuvarande låga pundet blir jackan din för ca 630 SEK, eller hitta något annat ur kollektionen.

Shopping:
>>Not Addicted<<
>>Terrace Couture<<

>>Slazenger Heritage - Official<<

/K

Inga kommentarer: