2009-08-12

Parker Lewis - Rak som en pil

Du som följt denna blogg slaviskt eller som känner mig personligen vet att jag älskar Parker Lewis, än mer så när han nu blir politisk på sitt hemspråk.
Rak som en pil heter EPn som släpps den 16e september och tro mig när jag säger att den är fantastisk från början till slut. Särskilt begeistrad blev jag i första spåret, duetten med Love Antell från Florence Valentin, där de sjunger några av de bästa textrader som skrivits på svenska.
Låten jag talar om heter Ingen så blå och den laddar du ner via skivbolaget Mad For It inc, >>här<<.

"Och mitt hjärta rår dom inte på
Ingen rockmusik kan nånsin va blå
Ingen sång jag kan förstå har nånsin skrivits på Strandvägen"

*Mer läsning, inklusive texter på www.raksomenpil.se

/K

1 kommentar:

Anonym sa...

fantastiskt kul att du uppmärksammar parker som du gör. rak som en pil-epn kommer fälla hjärtan på rad i folkhemmet